TMI TAG / previše informacija

4/08/2014

Drage moje kao što već znate,ljubiteljka sam tag postova tako da danas na blogu možete pročitati TMI tag zapravo previše informacija o meni...




Šta imaš na sebi?
Extreme Intimo pidžame - kupujmo domaće

Da li si ikada bila zaljubljena?
Da,zaljubljena sam.

Užasni raskid?
Nope.

Koliko si visoka?
172cm

Koliko kilograma imaš?
61kg ali želim 55kg - trči malo skidaj salo

Imaš li tetovaže?
Ne. Imam želju ali ne i hrabrost da je uradim.



Imaš li pirsinge?
Ne.

OTP?
Ne znam šta ovo znači,a mrzi me da guglujem.

Omiljena serija?
Suits,The big bang theory,Modern Family,Sherlock.

Omiljeni bend?
Nemam. 

Šta ti nedostaje?
Nedostaje mi još 5 sati dnevno,uvek mi bude malo 24h.

Omiljena pesma?
Hey there Delilah.
Koliko imaš godina?
23

Kvalitete koje tražiš u/od partnera?
Lojalnost.

Omiljena izreka - quote?
Bitches get stuff done. Znam da nije neka "cveće i proleće" ali meni je jako inspirativna.




Omiljeni glumac?
Nemam,sve i da imam ne pamtim im imena.

Omiljena boja?
Mint. 

Glasna ili tiha muzika?
Tiha.

Gde ideš kada si tužna?
Vozim.

Koliko ti treba vremena da se istuširaš?
Koliko imam toliko uzmem. Praktično.

Koliko ti treba vremena da se spremiš ujutru?
Mnogo više nego što mislim.

Jesi li se ikada potukla?
Bože me sačuvaj. Nisam i ne planiram.

Turn on?
Ne znam šta to znači. :-)))

Zašto pišeš blog?
Volim. Istinski. 



Strahovi?
Strah od gubitka dragih osoba.

Šta te je poslednji put rasplakalo?
Omiljena pesma. Uvek me rasplače.

Kada si poslednji put nekome rekla volim te?
Malopre.

Značenje iza naziva tvog bloga?
Kada me baba vidi našminkanu uvek mi kaže "Ala si se napirlitala"- eto :)) *nista pametnije mi nije padalo na pamet*

Poslednja knjiga koju si pročitala?
Wedding night - Sophie Kinsela

Knjiga koju trenutno čitaš?
Ne čitam ni jednu trenutno.

Poslednja serija koju si odgledala?
Stalno gledam nove epizode omiljenih mi serija.

Poslednja osoba sa kojom si razgovarala?
To bi bila mama.

Odnos izmedju tebe i poslednje osobe kojoj si poslala poruku?
Najbolje drugarice.

Omiljena hrana?
Meso u svim oblicima i agregatnim stanjima.




Mesto koje želiš da posetiš?
Kapri - Italija



Tvoje poslednje putovanje je bilo gde?
London town.

Imaš li simpatiju?
Dečka,ali ga simpatišem,dakle imam i simpatiju.

Kada si poslednji put poljubila nekoga?
Mamu za laku noć.

Kada te je neko poslednji put uvredio?
Ne sećam se da me je neko direktno uvredio. To rade iza ledja sigurno.

Omiljeni slatkiš?
Nešto što je komplikovano napraviti,ništa konkretno mi ne pada na pamet. Ako već jedem ugljene hidrate volim da je trud uložen u to,a ne da sam ga kupila u supermarketu.

Sviraš li neki instrument?
Ne.

Omiljeni deo nakita?
Nemam.

Treniraš li neki sport?
Idem u teretanu 5 puta nedeljno - sharp



Pesma koju pevušiš?
Lana Del Rey - Ride 

Omiljena pick up rečenica?
Slatka si kao šećerna bolest - (ironija)

Da li si je ikada upotrebila?
Jašta.

To bi bilo sve za ovaj leksikon post,tagujem sve vas koje ste voljne da ogovorite na ova pitanjca,rado ću čitati vaše odgovore.

22 komentara

  1. hehhee... i moja baba stalno to govori :)) nikako da uradim ovaj tag ,a bas volim da citam i gledam tudje.Bas sam uzivala ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uradi ga obravezno kad imas vremena,mada ja bih vise volela da snimis video,jer uzivam u njima :))

      Delete
  2. Jao bas je zabavan! Mislim da cu i ja da ga uradim :) Nisam imala tag postove neko vreme. S obzirom na visinu bas zelis da imas mnogo malo kila. Joj ja u teretani mnogo lako nabijam masu, a trenutno pokusavam da smanjim jos malo kilazu ali mi zao da ne radim u teretani koliko zelim. No dobro ja to retko radim trenutno, to mi je onako samo izmedju treninga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Alex,a sto se tice mase obavezno se fokusiraj vise na cardio,a ako imas vremena napisi ovaj postic :)

      Delete
  3. Bilo je simatično upoznati te i kroz ove odgovore :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aha,uzivala sam dok sam pisala :))

      Delete
  4. SImpaticni su ti odgovori, a pitanjca kao da je davao neko od 12-13 :D Secas se kad smo popunjavali leksikone u osnovnoj skoli, na to me je podsetilo :)
    Slede i moji odgovori na blogu :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas to pravi leksikon iz osnovne skolice :)) Jedva cekam da procitam tvoje odgovore :)

      Delete
    2. Citam citam :))

      Delete
  5. Volim ove tagove gde se "upoznajemo" :) Sviđaju mi se tvoji odgovori i odradiću isto :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedva cekam da citam :))

      Delete
  6. Hahahha, super mi je kako si odabrala ime bloga :D :D
    Bogme ideš dobro u teretanu, bit će željena kilaža taj čas dostignuta! Haha, volim Pitch Perfect, jako!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fat Amy je moj alter ego http://24.media.tumblr.com/12a84a6b532965055a493fe8fa9804ee/tumblr_mev1w8mcny1rktaslo1_500.gif :)))

      Delete
  7. Super su ti odgovori! :) Uživanje je bilo čitati ih. :))

    ReplyDelete
  8. Tvoje poslednje putovanje je bilo gde?
    London town.

    Zavidim! <3 London mi je najdraži grad ikad :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni Mell,obozavam LDN :)) <3

      Delete
  9. Kul je tag skroz, uradih ga i ja sad, postooo si reklaaa da smo svi taggovani ^-^ :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iva,ja ne mogu da ga pronadjem a hocu da procitam :)

      Delete